2 stycznia 2014

Tagiatelle z kurczakiem i pieczarkami w sosie śmietanowym

Znowu kolejny przepis na makaron, tym razem z sosem śmietanowym, zatem daleko temu daniu to wersji light. Kto nie ma postanowień noworocznych może śmiało stanąć przy garnkach, przygotowanie tagiatelle to zaledwie parę minut.

Składniki:
(4 porcje)
1 średnia pierś z kurczaka
1 mała cebula
10 małych pieczarek
1 kubek śmietany 30%
oliwa z oliwek
sól 
pieprz
ulubione ziola

300 gram makaronu tagiatelle

Przygotowanie:
Makaron tagiatelle gotujemy zgodnie z przepisem na opakowaniu.
Na patelni rozgrzewamy oliwę z oliwek i wrzucamy cebule pokrojoną w drobną kostkę, chwilę smażymy, następnie dodajemy pierś z kurczaka, również pokrojoną w drobną kostkę. Całość solimy. Umyte pieczarki kroimy na ćwiartki, gdy mięso się usmaży (nie powinno być rumiane) dodajemy pieczarki, smażymy chwilę, aż puszczą wodę. Na koniec wlewamy śmietanę, chwilę gotujemy i doprawiamy solą pieprzem i ziołami.
Podajemy z ugotowanym makaronem tagiatelle.


5 komentarzy:

  1. Szybkie i smaczne. Ja dodaje jeszcze troche natki aby miec poczucie ze jest lzejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęsknię za moją kuchnią i takimi prostymi daniami jak to. Jeśli makaron może być wspaniały to ten taki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że niebawem przyrządzisz mi ten pyszny deserek.Wygląda smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że niebawem przyrządzisz mi ten pyszny deserek! Już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowita! Czekam na taki deserek oczywiście w Twoim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń